Foto relacja z postępów

Witam dziś znowu na chwilkę jak zazwyczaj ostatnio. Wszystko w biegu. Jestem w trakcie Świąt Wielkanocnych, ale nie mogłam się powstrzymać przed pokazaniem Wam postępów w pamiątce komunijnej. Jestem już spokojniejsza bo większość pracy mam już za sobą. Teraz trochę monotonii gdyż będę haftować tło dokoła pamiątko. Osobiście nie przepadam za zbyt długim haftowaniem jednym kolorem, ale cóż jeżeli wzór tego wymaga to trzeba. Jednak najprzyjemniejsze (mam nadzieje że akie będzie) pozostawiam sobie na koniec, ale o tym to wkrótce. 





11 komentarzy:

  1. Widzisz, a tak się martwiłaś, że nie zdążysz ;) a to będzie jeszcze przed czasem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych Świąt!

    Obrazek cudny! I chyba dość duży? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie mówiłam, że zdążysz? :)
    Pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. wychodzi pieknie :)
    Tez nie lubie wyszywac ciagle jednym kolorkiem a wlasnie sie przymierzam do takowego haftu ale co zrobic jak sie bardzo podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pamiątka komunijna, śliczny hafcik, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...