Wiosenne porządki w mulinach cd.

Witajcie, w ostatnim poście opisywałam, jak długo się zabierałam za uporządkowanie nowych mulin od Ariadny — Nowe numery muliny Ariadna. Poszłam za ciosem i postanowiłam zrobić porządek we wszystkich mulinach, a mianowicie w ich oznaczeniach. bobinki zazwyczaj opisywałam długopisem, jednak często się zdarzało, że numeracja się ścierała i była słabo widoczna. Teraz wygląda to znacznie lepiej i jest bardziej funkcjonalne.



A Wy jak przechowujecie swoje muliny?

1 komentarz:

  1. Ja każdą swoją mulinę przechowję w małych torebkach strunowych. Niewykorzystane niteczki danego koloru wędrują do odpowiedniej torebki. Nie wyrzucam niteczek nawet takich króciutkich jak dwie długości igły. Takim odcinkiem muliny haftuję przeoczone pojedyńcze krzyżyki. Muliny (DMC i ANCHOR) posegregowane dodatkowo mam na numeracje. Zestaw mulin zaczynających się na 3, lub, 4 lub 5 itd. spinam klamerką. Całość włożyłam do pudełka.
    Pozdrawiam. Grażyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...