Wianek z króliczkiem

Wiosna zbliża się wielkimi krokami w niektórych rejonach Polski jest już całkiem ciepło, a razem z wiosną Wielkanoc. Powiem szczerze zawsze bardziej  lubiłam Boże Narodzenie. Na Wielkanoc jakoś nawet specjalnie nie dekorowałam domu, a jednak zauważam zmianę w siebie w tym kierunku.  Niedawno wpadło mi zamówienie na wianek Wielkanocny, podjęłam się zadania i powstało kilka takich samych wianków. Oczywiście jeden udekoruje moje drzwi.

A Wy Lubice Wielkanoc i dekorować dom wiosenno-światecznie?





3 komentarze:

  1. Bardzo lubię Wielkanoc, bo kojarzy mi się z odrodzeniem i lubię patrzeć jak przyroda budzi się do życia. Co roku mam ten sam zestaw do dekoracji - kurki i palemki wielkanocne 😁🐥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato ja teraz też coraz bardziej lubię Wielkanoc 😊

      Usuń
  2. Śliczny wianek, aż zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...