Sznurkowe jajka wielkanocne - DIY


Witajcie do Wielkanocy kilka dni, porządki, myślenie co przygotujemy na stół wielkanocny, ale warto tez postawić na dekoracje domu. W ostatnim poście o Tu pokazywałam mój pierwszy wianek wielkanocny. Dziś przychodzę do Was z szybkim pomysłem na wykonanie sznurkowych jajek.

 

Będą nam potrzebne:

- styropianowe jajka różnej wielkości,

- kolorowe sznurki,

- koronki,

- klej magik,

- szpileczki

Proste wykonanie krok po kroku:

 1. Na czubku jajka przymocowujemy sznurek za pomocą szpileczki, po czym stopniowo smarujemy jajko klejem i owijamy je sznurkiem. Jeśli robimy jajko jedno kolorowe sprawa jest prosta, gdyż owijamy całe jajko bez rozcinania sznurka. Jeśli robimy jajko kolorowe koniec i początek następnego sznurka możemy przymocować szpileczka co zapobiegnie jego odklejania się, którą po wyschnięciu kleju ja usuwałam, gdyż w innym przypadku byłaby widoczna. Gdy całe jajko zostanie owinięte koniec sznurka smaruje klejem i przypinam szpileczką.



2.  2. Kolejnym krokiem jest owinięcie jajka koronką. Koronki nie sparuje klejem, jedynie jej Konce przypinam szpileczka i najmocniej jak się da owijam wokół jajka tak aby się nie przesuwała i koniec również przypinam szpileczkami.


3  3. Ostatnim krokiem jest zobienie kokardki z koronki. Ja wiązałam kokardkę na drucie po czym zdjęłam i przy pomocy kleju przykleiłam tak aby zakryć szpileczki.



 OTO EFEKT KOŃCOWY:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...