Kartka ślubna

Witam, dziś jestem tu aby pokazać Wam zaległości. Miałam już wstawić zdjęcia kartki ślubnej jakiś czas temu ale nie mogłam się zorganizować. Kartka powstała dla Marzenki i jej męża Rafała. Wykonałam ja razem z Anetką, o której już nie raz było na blogu. Nowością jaka wykorzystałyśmy w wykonaniu tej kartki była technika embossingu na gorąco. Konkretnie tą metodą wykonałyśmy złote napisy.

Do wykonania napisu potrzebowałyśmy:


- Nagrzewnica do embossingu,
- Pisak klejowy do embossingu,
- Puder do embossingu (złoty),
- Kalka ozdobna (papier transparentny),
- Pędzelek




Etapy wykonywania napisu:

1. Pisakiem klejowym odrysowujemy na kalce czcionkę, która nam się najbardziej spodobała.


2.  Za pomocą pędzelka nanosimy puder, nadmiar pudru można zdmuchnąć lub delikatnie „odpukać” od spodu.


3.   Po nagrzaniu puder się stopi i utrwali.




  A tak prezentuje się kartka w całości.






5 komentarzy:

  1. super efekt, a karteczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm...ciekawa technika, czegoś takiego jeszcze nie widziałam :). Karteczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za kurs nowej techniki (dla mnie). Karteczka wyjątkowa, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...