Czy to nowe hobby?

Witam serdecznie, dziś przybywam z czymś nowym. Od jakiegoś czasu zdarza mi się odwiedzać róże aukcje i giełdy staroci. Czego poszukiwałam, tak na prawdę niczego konkretnego po prostu lubię rzeczy z historią, uważam że takie rzeczy maja swoją dusze. Na jednaj z takich aukcji  możecie ja odwiedzić TU zrobiłam nawet zakupy. Gdy znalazłam elementy biżuterii z motywem haftu krzyżykowego nie mogłam się powstrzymać. 

Upolowałam klipsy w kolorze srebra i haftowaną różą w moim ulubionym kolorze (szczerze klipsów raczej nosić nie będę ale urzekł mnie bardzo delikatny haft)  


Kolejna rzecz to broszka. Oczywiście w tym przypadku jak i w poprzednim urzekł mnie haft krzyżykowy, ale także nietypowy sposób zapinania owej broszki.



Podążając śladami haftu trafiłam na przepiękna łyżeczkę również motywem haftowanej róży. Łyżeczka idealnie pasuje do srebrnej cukiernicy którą kiedyś otrzymałam w prezencie. 



Najbardziej mnie urzekły rzeczy z haftem krzyżykowym, jednak wpadły mi również w oko porcelanowe naparstki. Mi bardziej przypadły te z kwiatowym motywem jednak synek lubi oglądać obrazki przedstawiające potwora z Loch Nes.



Zakupiłam również piękną broszkę z motywem ważki. Wygląd tych owadów zachwyca mnie w przyrodzie i biżuterii. A dla synka ramkę z tygryskiem na zdjęcie małego skocznego urwisa. 


5 komentarzy:

  1. Wspanałe zakupy zrobiłaś, każdy przedmiot jest wyjątkowy i przepiękny:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy! Najbardziej mnie urzekły ważki i rameczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cuda wynalazłaś - istne dzieła sztuki - chyba będę też takich poszukiwać na jarmarkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat te wszystkie rzeczy zakupiłam na aukcji internetowej link do niej znajduje sie w poście. Goraco polecam czesto są dodawane nowe ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie słabość do haftowanych drobiazgów zmieniła się w wykonawstwo :) cudne są

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...