Haft na sklejce ~wielkanocne zawieszki

Witam przychodzę dziś dosłownie miedzy myciem okien, a ogarnianiem mieszkania z ostatnim postem w tematyce wielkanocnej. Kilka postów temu pokazywałam zestawy, które kupiłam na wyprzedaży w Empiku. Dla przypomnienia możecie zobaczyć je TU. Zestawów miałam dużo i nie była bym sobą gdybym nie zrobiła ich po swojemu. Tylko jeden wyhaftowałam z wykorzystaniem mulin, które były dołączone do zestawu. Cała reszta to miszmasz kolorów, które akurat mi się podobały. Ciekawa jestem Waszych opinii, czy Wam się podoba czy totalna klapa?










8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie je wyhaftowałś:-)
    Też mam takie i powoli się tworzą;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko między myciem okien a cała resztą 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są, haftowałam je w zeszłym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne i wesolutkie...tak jak powinno być w czasie świąt :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...