Pamiątka Chrztu Świętego

Witam znowu mnie trochę nie było na blogu, ale wynikło to z podwójnej pracy która musiałam ostatnio wykonać. Miałam wykonać na zamówienie Pamiątkę Chrztu Świętego dla małego Maksymiliana. Początkowo wszystko szło zgodnie z planem haft wykonałam, zadowolona ze zostało jedynie pranie i oprawa, a tu jak pech to pech. Często rysuje sobie kratki na kanwie, które ułatwiają mi prace i zawsze używałam tego samego cienkopisu, który bez problemu się spierał. Ale nie tym razem kupiłam nowy cienkopis firma ta, co zawsze (Stabilo) a tu nie spiera się podczas standardowego prania. Postanowiłam zaryzykować i tak haft nie nadawał się do niczego i zdecydowałam się użyć mocniejszego odplamiacza, pomyślałam sobie, co będzie to będzie. I niestety stało się najgorsze mulina się odbarwiła, a zielony cienkopis nadal się nie sprał. Musiałam wykonywać cała prace od początku tylko w dużo szybszym tempie. Na Szczepice zdążyłam na czas.










Tak wyglądała przygotowana pamiątka do wręczenia, plakowana w celafon i udekorowana wstążką. 


P.S. a tak prezentowała się pierwsza praca po moim zaryzykowaniu z odplamiaczem. Moje emocje, gdy to zobaczyły to zdenerwowanie i zwątpienie jednocześnie. Jedynie mąż powiedział szukaj pozytywów masz kolejny temat na bloga. Rozbawił mnie tym totalnie.


4 komentarze:

  1. Piękna pamiątka, bardzo ładnie ją oprawiłaś. Polecam Ci znikające mazaki do materiału. Kupiłam taki w pasmanterii, jest biały z fioletową nakrętką i znika pod wpływem światła. Firmy Strima.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i za polecenie mazaka na pewno takiego poszukam i zakupie. Nigdy nie miałam problemu z zielonym stabilo a ty taki pech.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! to zawsze jest pamiątka i docenia się takie upominki dopiero po latach. Ja mam też do zrobienia zaległą ale nie mogę wybrać wzoru:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...