Mały hafcik z wisienkami

Witam serdecznie zaczynamy kolejny tydzień. Nowy tydzień, nowa energia do działania. Nie ukrywam, że ostatnio mam trochę chęci do tworzenia troszkę gorzej z wygospodarowaniem chwili dla siebie miedzy ciągłym Mamo mamo mamo, ale się staram. Dziś, na bloga wskakuje, mały, ale uroczy hafcik do breloczka. Sprawił mi ogromna radość. Lubię czasem, skupić się na chwile na czymś małym, taka odskocznia, jeśli od jakiegoś czasu pracuje nad jednym większym projektem.

P. S. Czy Wy też tak macie że potrzebujecie hafciarskiej zmiany?


 Zestaw, który Wam dziś chcę zaprezentować dosłałam w upominku od koleżanki.


W skład zestawu wchodzi:
- wzór,
- kanwa,
- igła,
- mulina,
- ramka brelok (urocza letnia koszulka)




2 komentarze:

  1. Fajny wakacyjny brelok. Ja też tak mam, że czasem muszę oderwać się od dużego haftu i wyszyć coś małego 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...