Sukieneczka dla Poli

Witam już dawno obiecałam, że pokaże Wam co się u mnie dzieje hafciarsko. Udaje mi się wykraść trochę czasu, aby poświecić je na krzyżyki. A dziś dzięki temu, że Polska świętuje 100 lat niepodległości całą rodzinką jesteśmy w domu i mąż zajmuje się maluchami, a ja mam chwile aby usiąść przy komputerze.

Metryczka powstała spontanicznie na prośbę mojej koleżanki, która szukała prezentu dla małej Poli. Upominek został wręczony, rodzice dziewczynki zadowoleni wiec z ogromna przyjemnością zaprezentuje ją Wam.




5 komentarzy:

  1. Prześliczna ta metryczka, bardzo podobają mi się te koraliki zdobiące ramkę. I bardzo ładne zdjęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna metryczka! Cudnie wykończona perełkami! Piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna metryczka :) Mała będzie miała wspaniałą pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...