Kartki Wielkanocne

Witajcie w świąteczny poniedziałek wpadłam dziś, aby pokazać Wam stworzone kartki wielkanocne, a także te, które dostałam ja z pięknymi życzeniami. Tak jak pisałam w poprzednim poście troszkę się dzieje hafciarsko jednak nie wszystko mogę Wam od razu pokazać. Jednak w związku z tym hafciarskim zamieszaniem nie wyrobiłam się ze zrobienie kartek świątecznych z haftem. W skutek tego powstało coś z niczego.

Karteczki bez haftu, ale z elementami Scrapbookingu przynajmniej taki był zamiar, a Wy jak je ocenicie, jestem ciekawa.





Napis „RADOSNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH” zapożyczyłam z bloga Pani Magdy Heartwork






P.S. A takie karteczki otrzymałam ja od moich zdolnych koleżanek Marzeny "Ruda Kreatywnie" i Anety "Anabelle"  





4 komentarze:

  1. I get pleasure from, result in I found exactly what
    I was having a look for. You have ended my 4 day long hunt!
    God Bless you man. Have a great day. Bye

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo twoje karteczki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię kartki świąteczne wykonane własnoręcznie są takie od serca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...