Wzorek już wybrany

Wracam do krzyżyków, pomalutku wskoczyło już kilka na kanwę. Ciężki okres teraz mamy. Adaptacja mojego synka do przedszkola przebiega ciężko, nie spodziewałam się, że będzie aż tak ciężko. Emocje często biorą, górę, choć staram się te negatywne przed nim ukrywać. Wychodzę z przedszkola i wyje jak bóbr. A dodatkowo dopadła mnie angina, która powaliła mnie na cały weekend. Ale wracając do krzyżyków. Wzór wybrany pierwsze krzyżyki jak widać na zdjęciu poniżej już są wiece teraz czekajcie i trzymajcie kciuki za dalsze postępy.


12 komentarzy:

  1. Początki w przedszkolu zawsze bywają trudne...ważne jest też Twoje nastawienie...nie możesz pokazać że Ci przykro. Wiem, że to bardzo trudne, ale innej drogi nie ma. Z czasem będzie lepiej...uwierz mi :D
    Co do anginy, to życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia!
    Hafcik zapowiada się interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te emocje. Moje maleństwo od 01.09 do żłobka uczęszcza. Pierwsze dni były bardzo ciężkie, ale codziennie jest lepiej. Wydaje mi się, że mała lepiej to przyjmuje niż mama ;)
    Uwielbiam stawiać pierwsze krzyżyki przy nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i czekam na dalsze odsłony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdka jakby znajoma, ale pewnie jest mnóstwo wzorków z takimi. Czekam na kolejne odsłony haftu. I zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój synek w przyszłym roku idzie-też to czarno widzę. Hafcik zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Często tak jest, że dzieci nie chcą iść do przedszkola ale jak już są z innymi dziećmi, to im się podoba. Niestety mamy tak jak Ty przeżywają, to o wiele bardziej i biedna przepłakują pół dnia ...
    Powodzenia dla Was obojga :).

    Trzymam kciuki za dalsze postępy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Synek na pewno się przyzwyczai, przechodziłam to 2 lata temu, I choć dziś powinno być już dobrze, bywa , że łezka się w oku córce zakręci.
    Cieszę się, że znowu xxx górą :) Ciekawe co to będzie !
    Dużo zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe co wskoczyło na tamborek ;) Dużo zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krzyżyki szybko będą się pojawiać :) Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki My również zaczynamy przygodę z przedszkolem Piotruś na szczęście radzi sobie z tym lepiej niż ja ;) a tak poważnie to nie jest łatwe ...... Jestem ciekawa wzoru który wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj:)każdy z nas przedszkole z maluchem przechodził ,dasz rade mały się zaklimatyzuje...pozdrawiam i czekam na dalsze wpisy i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...