Makramowy breloczek

Witajcie, dość długo mnie tu nie było. Coraz mniej weny do tworzenia, a jak coś stworze długo się zbieram z wpisem na blogu. Jednak jakoś z sentymentu nie chce jeszcze zamykać bloga, za dużo serce i czasu poświeciłam w Mulinkuje.

Dziś się zmobilizowałam na wpis. Zestaw na makramowy breloczek dostałam w prezencie od koleżanki dawno dawno temu :).

Zebrałam się i wzięłam się za zrobienie tego zestawu, w którego skład wchodzi sprzączka, sznurek i instrukcja. Instrukcja była fotograficzna, a i tak miałam lekki problem żeby opanować wiązanie supełków.  

Kilkukrotnie straciłam cierpliwość i lądował w szufladzie nieskończony. Jednak taką mam naturę, że nie lubię zostawiać nieskończonych rzeczy i udało się. A oto na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć i ocenić moje plecionki. Moim zdaniem wyszło znoście, czy jeszcze kiedyś spróbuje swoich sił w makramie. Być może, ale nie nastąpi to zbyt szybko.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...