Kartki bożonarodzeniowe

Witam na większości blogów, które lubię odwiedzać kartki świąteczne były pokazywane przed świętami, u mnie jak zwykle na opak. Kartki z minionych świąt pokaże Wam dopiero teraz z dwóch powodów. Pierwszy to taki, że dosyć późno się do nich zabrałam, zarówno z wykonaniem jak i wysłaniem i większość z nich dotarła do odbiorców tuż przed świętami. Kolejny powód to taki, że po świętach jeszcze ciągle coś się dzieje i dopiero się zabrałam do napisania psota. Ale dobrze, że w ogóle się zabrałam, bo harmidru u mnie będzie jakieś jeszcze dwa tygodnie. Urodzinki obojga moich chłopaków, choinki szkolne, przedszkolne i różne tego typu imprezy. Jednym słowem dzieje się i jeszcze będzie się działo.
Przy karteczkach trochę pomagał mi Łukasz, ostatnio bez niego nie mogę nic zrobić. Gdy tylko zobaczył, że wyjmuje materiały potrzebne do zrobienie kartek od razu przybiegł i podpowiadał, jak co przykleić i każdy, ale to Każdy pomysł musiałam z nim konsultować. Ciekawa jestem jak ocenicie naszą współpracę. 








4 komentarze:

  1. Przepiękne prace, cudownie, że rośnie Ci pomocnik następca - oby jak najdłużej chciało mu się pomagać mamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również się cieszę że lubi robić jakieś pracę i nieskromnie powiem że ma gust.

      Usuń
  2. Piękne karteczki, cudownie mieć takiego pomocnika.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...