Monogram I

Witam jak zwykle długa przerwa miedzy postami choć już dawno pisałam ze mam Wam sporo do pokazania. Niestety ostatni rok w moim życiu to niezła rewolucja która jeszcze nie dobiegła do końca. Wyprowadziliśmy się z Suwałk, z miasta którego nie darzyłam sympatiom Dy się tam wprowadzałam kilka lat temu a teraz pożegnania z poznanymi tam ludźmi były przypłacone łzami. Wyprowadziłam się zaledwie 120 km od Suwałk i odczułam to jak lot na księżyc.
Wracając do tematyki bardziej Mulinkowej chcę Wam dziś zaprezentować kolejny monogram. Tym razem z lekkich odcieniach pomarańczu.



3 komentarze:

  1. przeprowadzki da się ogarnąć. Ja po 9 w końcu ( chyba) osiadłam na miejscu. A hafcik delikatny uroczy i kolorki fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...