... z okazji narodzin Synka

Witam pragnę Wam dziś pokazać kartkę, która wykonałam z myślą o mojej koleżance i jej małym cudzie. Kartka wykonana z okazji narodzin małego chłopczyka. Wykonując ją mój drugi Skarbek był już na świecie, ale z sentymentem wracałam do swojej ciąży i jego narodzi. Ciekawi Was, dlaczego, a dlatego ze razem z tą koleżanką byłyśmy w ciąży. Różniło nas zaledwie 3 miesiące. Obie nie najlepiej ciąże znosiłyśmy i obie czekałyśmy na naszych małych synusiów. Robiąc tę kartkę uświadomiłam sobie ze obie doczekałyśmy się szczęśliwego rozwiązania. Choć każda z nas miała w pewien sposób „pod górkę”.









6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...