Poszukiwanie weny

Może to już zacznie być dla was nudne, nie zdziwię się, ale ja znów straciłam wenę. I wstyd się przyznać, ale nie mam nic ciekawego do pokazania. No może poza moimi dzisiejszymi zdobyczami. Jeśli chodzi o jakieś robótki to kompletna klapa. Przysiadałam do kilku wzorów, ale zawsze coś mi nie pasowało. Teraz, gdy jest weekend i gdy mój mąż jest w domu, chłopaki mogą się zająć sobą nawzajem ja mogłabym coś porobić. Mogłabym gdybym wiedziała, co. Więc dziś wybrałam się na poszukiwanie weny. Zrobiłam mały oblot po lokalnych sklepach, w których można kupić różne przydacie. Wszędzie tłumy, aż mnie zaskoczyło. Od kiedy na podwórku zimno to z Łukaszkiem zaliczaliśmy szybki spacerek, spożywcza i myk do domu. Na większe eskapady już się nie wybieraliśmy, aż do dziś, gdy matka poszła szukać weny. I może nie powinnam się chwalić żeby nie zapeszyć, ale chyba ja znalazłam. W sklepach już pomału robi się świątecznie. Bombki, choinki, zaczyna dominować czerwony kolor. I ja poleciałam na czerwone. Kupiłam dziś…..

Dwa arkusze czerwonego filcu i to właśnie on naprowadził mnie na pewien pomysł.


Dzwoneczki w odcieniach złota i srebra. Pewnie wykorzystam je razem z filcem.
 



Oraz troszkę koralików. Planu, co do nich nie mam, ale takie rzeczy mogą się przydać w najmniej spodziewanym momencie.



Na zakończenie chciałam jeszcze poinformować, że jeśli któraś z was będzie miała w przyszłości do mnie pytania i zada je w komentarzu, odpowiedzi udzielę bezpośrednio pod nim. Informacja wynika z tego, że kilka razy odpisywałam do was w kolejnym poście, jednak ta forma trochę mi nie odpowiada. Po prostu zdarzało mi się zapomnieć odpisać i źle się z tym czułam. Miłego weekendu i do zobaczenia jak będę miała, co pokazać.  

3 komentarze:

  1. Zakupy pomagają w poszukiwaniu weny i dobrego nastroju: ) Dobrze ze i Tobie się udało czekam na efekty: ) ja natomiast weny i pomysłów mam mnóstwo ale czasu niestety brak: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Filcu zazdroszczę bardzo, bardzo, bardzo, przydałby mi się taki do nowego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się że u mnie wykorzystam go aż w dwóch projektach. wena wróciła ciekawa na jak długo. Może mogła bym jakoś pomóc z filcem.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...