Na półmetku

Jeszcze chwilkę i skończę trzeci obrazek z kwiatowego tryptyku. Już nie mogę się doczekać aż je upiorę, uprasuję i oprawie. Zastanawiam się tylko gdzie je wyeksponuję. Jestem na takim etapie pracy…



Nie mogę doczekać się jeszcze jednej rzeczy, a mianowicie momentu kiedy obdaruję moja przyjaciółkę wykantowanymi metryczkami. Ciekawa jestem jej reakcji mam nadzieję że będzie pozytywna. A że obchodzę święta Bożego Narodzenie wg kalendarze Juliańskiego czyli wigilie mam 6 stycznia wiec jeszcze trochę muszę poczekać. Dopiero wtedy będę mogła pokazać je na blogu , żeby Beatka ich nie podejrzała przed czasem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...