Od tego się zaczęło

Przedstawiam moje pierwsze prace. Zaczęło się od gruszki. Była to praca haftowana na kanwie z pieczątką. Myślałam wtedy, co za super ułatwienie bez tego chyba się nie da. Myliłam się. Teraz nie wyobrażam sobie innej kanwy jak czysta bez żadnych nadruków. Popatrzyłam na skończona gruszkę i pomyślałam NIE JEST TAK ŹLE. Znalazłam miejsce w kuchni gdzie ją powieszę, ale czegoś mi jeszcze brakowało. Postanowiłam kupić coś z tej samej serii żeby obrazek nie wisiał samotnie i tak o to powstały moje dwie pierwsze prace. Wiszą w moim rodzinnym domu do tej pory. Taki sentyment.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...