Kartka urodzinowa

Wena wróciła jak widać, a w dużej mierze zawdzięczam to Wam. A dlaczego? Dlatego że nawet jak jej nie mam to zaglądacie do mnie. Dziś tak króciutko i szybciutko bo znów jestem na wsi w moim rodzinnym domku. A jak tu jestem to rozmawiamy z babcią, chodzimy po ogrodzie i jakoś dzień mija i nie ma kiedy usiąść do komputera. Będę nu przez półtora tygodnia wiec raczej w tym czasie na Mulinkuje nic nowego się nie pojawi, ale postaram się regularnie odwiedzać wasze blogi. Oczywiście wieczory poświęcę na robótki wiec po powrocie czym prędzej postaram się czymś pochwalić.

A teraz pragnę zaprezentować kartkę urodzinową. Powstałą ona bardzo spontanicznie. Praca nad nią trwała około 2 dni. Jak na kartkę trochę długo. Ale od początku do końca nie miałam na nią konkretnego planu, poza takim, że ma powstać. Zaczęłam od małego hafciku, który przedstawia tort. Następnie to już robiłam z nią to co mi przyszło do głowy z wykorzystaniem tych rzeczy które miałam aktualnie pod ręką. Ale koniec gadania życzę miłego oglądania. 







14 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka!
    Wykorzystaj te spacery po ogrodzie i zdjęcia porób! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdjęcia zrobiłam, ale się zdziwisz jak wyglądał mój ogród pewnego poranka.

      Usuń
  2. Super. Piękna w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka z uroczym hafcikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka poczekam cierpliwie na nowe dzieła a Ty wypoczywaj takie rozmowy i spacery są ważniejsze niż komputer: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo sentymentalna. czasami potrzebuje takich wizyt w domu rodzinnym i wieczorem posiedzieć w swoim starym pokoju. uwielbiam przy tym grzebać w swoich starych szafka w których po chomikowałam kiedyś różne rzeczy.

      Usuń
    2. To cudowne ze masz takie miejsce: )

      Usuń
  5. Bardzo ładna taka delikatna i śliczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest przeurocza, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wszystkie miłe słowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...