Czy te oczy mogą kłamać?


Witam serdeczne. Dziś chciałam pokazać postępy w misiowej metryczce wersja niebieska. Trochę krzyżyków przybyło. Myślę, że bez problemu zdarzę, do następnego weekendu. Przybyły niebieskie gatki misia i inne elementy w tym kolorze, a także wyłonił się pyszczek. 



Bardzo miło mnie zaskoczyłyście po opublikowaniu mojego ostatniego posta gdzie pisałam o kanwie z nadrukiem. Większość z was, a praktycznie wszystkie, które zostawiłyście komentarz macie podobne zdanie jak ja. Zaskoczył mnie wzór, który wydrukowałam, bo zamierzam się nim wspomóc. Jest na nim ponad 50 kolorów, powiem szczerze za na kanwie nie odnalazłabym ich aż tyle. Zmotywowałyście mnie swoimi komentarzami do pracy, więc w wolnych chwilach będę haftować mój wymarzony domek.

5 komentarzy:

  1. Uroczy misiak, powodzenia, na pewno się wyrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać, aż zaczniesz "stawiać" ściany w tym haftowanym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna śliczna metryczka. Z przyjemnością będę oglądać Twoje postępy z domkiem bo sama jestem domkomaniaczką ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy misiak...bardzo podoba mi się ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...