Mój pierwszy haft płaski

Witajcie, mam pewną koleżankę, która obdarowuje mnie co jakiegoś czas zestawami hond mada. Dzięki temu mam możliwość spróbowania swoich sił w różnych technikach. Tym razem próbowałam podołać i stawiać pierwsze kroki w hafcie płaski. Zestaw zawierał materiał z nadrukowanym wzorem, ponumerowane muliny i schemat. Także nie miałam wymówki, że czegoś nie mam i nie mogę zacząć pracy. Może nie wyszło zbyt efektywnie, ale sama technika bardzo mi się spodobała i myślę, że to nie ostatni wzór zrobiony tą technika, zwłaszcza że Anetka obdarowała mnie dwoma kolejnymi. 





3 komentarze:

  1. Fajnie jest wypróbować coś nowego. Piękny kwiatowy haft. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło :) (i tutaj też nie mogę komentować przez konto Google, wrrr)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...