Kartki - Pierwsza Komunia Święta

Wiosna, a w związku z tym okres komunijny rozpoczęty. Kilkakrotnie robiłam Pamiątki Pierwszej Komunii haftowane krzyżykiem. Jeśli ktoś nie widział zapraszam TU znajdziecie wszystkie posty z tej kategorii. W tym roku również mięliśmy komunie w rodzinie jednak w związku z natłokiem obowiązków czułam ze nie podołam. Postawiłam na inne spersonalizowane pamiątki w formie drewnianych szkatułek wykonanych na zamówienie. Jednak czułam potrzeba zrobienia czegoś samodzielnie. Postawiłam na ręcznie robione kartki. To były pierwsze kartki które zrobiłam z okazji komunii.  Jestem ciekawa Waszych opinii.









1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...