Łyżeczki z giełdy staroci



Witajcie kochani przybywam dziś do Was, aby pochwalić się nowymi zdobyczami z „pchliego targu”. Osoby, które są ze mną od dawna wiedzą że swojego czasu zaczęłam wyszukiwać na giełdach staroci i różnych aukcjach internetowych łyżeczki i biżuterię udekorowaną haftem krzyżykowym. sporo tego typu rzeczy można znaleźć TU. Ostatnio jednak skupiłam się na łyżeczkach, mam ich w swojej kolekcji już 13, a dziś pragnę Wam pokazać 3 najnowsze, których jeszcze tu nie było. 







4 komentarze:

  1. Piękne łyżeczki, jeszcze takich z haftem nie widziałam. Spotkałam z herbami miast,a te są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!
    Muszę przyznać, że zdobyłaś prawdziwe skarby...łyżeczki z haftem to coś oryginalnego i efektownego.
    Zazdroszczę nabytku:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. No coś pięknego!A wiesz ,że ja również mam słabość do takich starości i chętnie bym taką łyżkę ozdobila. Nie wiedziałam, że można coś takiego dostać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...