Zestawy do haftu na sklejce ...

Witam, Wielkanoc coraz bliżej wiec na Mulinkuje będzie kilka postów w świątecznej tematyce. Dziś chcę Wam pokazać, nad czym zamierzam pracować przez najbliższy czas. Będąc na zakupach po zeszłorocznej Wielkanocy wstąpiłam do Empiku i tam na przecenie z 7,99 zł na 2,99 zł, kupiłam cała masę drewnianych króliczków i kurczaczków do haftu, o takie …




W skład tych zestawów wchodzi

- sklejka do haftu,
- mulina w 3 kolorach,
- plastikowa igła.


Mam już pewien pomysł na ich wykonanie i wykorzystanie do dekoracji mieszkania na święta, a także częścią z nich obdaruje najbliższych.


2 komentarze:

  1. Niezłe łupy ;-) Mi się kiedyś trafiły u nich lamy do wyhaftowania na drewnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę lamy ale nie kupiłam. Zakupiłam jeszcze słonia którego chce zrobić mój 7 letni syn.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...