Paczuszki świąteczne

Witam się z Wami serdecznie w 2020 roku J. W dzisiejszym poście chciałam Wam zaprezentować część przesyłek, które otrzymałam z okazji świąt. Dwie koleżanki z czasów szkoły florystycznej podobnie jak ja lubią zrobić coś z niczego i właśnie z Tymi dziewczynami robimy sobie przydasiowe paczuszki świąteczne. Zawsze w owych paczkach znajduje piękne kartki ręcznie robione i jak już wspomniałam przydasie. 





W jednej paczuszce znalazłam coś, co natchnęło mnie do dalszej pracy nad blogiem, bo jak wiecie miałam już chwile zwątpienia. Otrzymałam piękny album z licznymi zdjęciami moich prac hafciarskich. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...