Podziękowania dla rodziców - cześć 2

Witam się z Wami w ten jesienny poranek, u nas dziś deszczowo i ponuro wiec po odprowadzeniu Łukaszka do szkoły z Mateuszkiem szybko wróciliśmy do domu, porannego spaceru nie było. Za to mam chwilkę, aby pokazać Wam, jaka kartkę dołączyłam do podziękowań dla rodziców, o których pisałam TU. Karteczki powstały tak naprawdę na ostatnia chwilę dzień przed ślubem. Dosłownie z tego, co miałam pod ręka w domu i dzięki mężowi, który kupił drukarkę, ja odkładałam to z dnia na dzień i do tej pory byśmy jej nie mieli. Zależało mi, aby kartki były zachowane delikatne i w kolorystyce zbliżonej do natury, ale także kolorystyce wesela, dlatego do jej wykonania użyłam szarej tekturki, wstążek które wykorzystałam przy dekorowaniu sadzonek i jutowego sznurka. 






2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...