Miś w czerwonym płaszczyku

Witajcie dzisiejszy wpis zacznę od pytania do Was. Kto z Was tak ma ze jak jakiś wzór zobaczycie to nie da Wam spokoju dopóki go nie wykonacie? Ja właśnie tak mam. Wzór, który chce dziś zaprezentować podobał mi się od bardzo dawna jednak nie miałam pomysłu jak wykorzystać gotowy już hafcik. I rozwiązanie problemu samo przyszło a trakcie porządków w przydasiach, natknęłam się na zapasy kanwy plastikowej i tak oto powstał nowy magnesik na lodówkę. Mis cieszy moje oko za każdym razem gdy krzątam się po kuchni. 







10 komentarzy:

  1. Prześliczny magnesik :) Bardzo tu u Ciebie przytulnie, więc z chęcią będę tutaj zaglądać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam serdecznie, miło czyta się takie komentarze ☺ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny!!! Uwielbiam takie maleństwa, do tego magnesik - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miś Wędrowniczek - śliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny - u mnie był na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten miś! :) Że też ja nie pomyślałam, że można sobie wyhaftować magnesy na lodówkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na kanwę plastikową przelewam większość małych wzorów które jak wpadną mi do głowy to wypaść nie mogą i dzięki temu cieszą moje oko.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...