Na słodko

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, święta tuz tuż a czasu wolnego jak na lekarstwo. Jak to mówię ciągle coś…
Chciałam dziś zaprezentować brelok do kluczy filcową maffinkę. Powstał on, jako przykładowa praca na Siłownię Twórczą „Na słodko”. gdy mogłam wybrać temat kolejnej siłowni długo zastanawiałam się nad tematem Siłowni Twórczej. Różne tematy przychodziły mi do głowy, ale równie szybko stwierdzałam, że to nie był dobry pomysł. Temat "Na słodko" wpadł mi do głowy, gdy stałam przed szafką ze słodyczami i myślałam, na co mam ochotę. Przyznajcie się, tak naprawdę żadna z nas nie odmówi sobie słodyczy, choć za każdym razem mówi sobie w myślach, że to ostatni raz, przechodzę na dietę.
Moim zdaniem słodycze pasują do każdej sytuacji. Pasują, gdy mamy, co uczcić i pasują również, gdy mamy, w serduchu małe lub większe żale.
Muffinki, cukierki, czekoladki, ciacha - to wszystko są przyjaciele każdej kobiety.

a oto moja propozycja...







3 komentarze:

  1. Cukierkowa:) Baaardzo fajna:) Wszystkiego dobrego na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie slodkości najlepsze bo nie tuczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny breloczek :)
    Ja słodyczy nie lubię i rzadko po nie sięgam, za to chipsów nie odmawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...