Cavaliera

Jakiś czas temu podjęłam się wyhaftowania na kurtce logo klubu jeździeckiego. Zaczynając od początku, haft miał być w kolorze złotym jednak nitka którą udało się kupić okazała się nie trwała. Po wykonaniu kilku krzyżyków panika i wypruwanie. W raz z właścicielką kurtki ustaliłyśmy że będę używać klasycznej muliny Ariadna w kolorze średniej szarości. Ta mulina mnie nie zawiodła, napis się udał chociaż osobiście mam do niego pewne zastrzeżenia gdyż materiał się trochę zmarszczył. Jednak gdy dostałam zdjęcia jak napis się prezentuje na plecach jeźdźca wygląda całkiem dobrze. A najważniejsze jest to, że właścicielka jest zadowolona, przynajmniej tak mówi i takie sprawiała wrażenie jak zobaczyła już skończony napis. A tak wygląda …





Paulina niech kurteczka z napisem długo służy.

1 komentarz:

  1. Piękne dzieło :) cieszę się że mam takie cudo na plecach ;) Polecam, pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...