Pamiąteczka dla syneczka

Dokładnie dziewięć miesięcy temu urodził się mój synek. Pomimo że jak każda młoda mama byłam zmęczona, niewyspana i wiecznie zajęta maluszkiem postanowiłam, że muszę zrobić mu metryczkę. Wykorzystywałam każdą wolną chwilę by ją zrobić i aby była najpiękniejsza na świecie. Moim zdaniem się udało. Tak jak w wielu moich pracach mulinę dobierałam samodzielnie według własnego uznania. Gdy już skończyłam ja wyszywać postanowiłam że akurat ta praca nie może wylądować z innymi w szufladzie i została oprawiona. 






Jest ona dość podobna do metryczki która można znaleźć na moim blogu ale taki przejrzysty styl osobiście mi najlepiej odpowiada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...