Metryczka dla chłopczyka

Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie metryczki dla pewnego chłopczyka. Dość długo nie wiedziałam jak się do tego zabrać. Szukałam natchnienia i odpowiedniego wzoru. Spodobał mi się śpiący dzidziuś. Gdy już postanowiłam go wyszyć, zmodyfikowałam wzór tej metryczki na własne potrzeby. Zaczerpnęłam z niego tylko główny motyw, czyli śpiącego dzieciaczka.  Oryginalny wzór też mi się podobał, ale nie widziałam możliwości wkomponowania odpowiedniej wielkości imienia dziecka i danych miar urodzeniowych z powodu wianuszka kwiatków który znajduje się w oryginale. Z efektów pracy jaka wykonałam byli zadowoleni rodzice dziecka, co spowodowało jeszcze większe moje zadowolenie. 







Metryczkę przed samym oddaniem w malutkie rączki Igorka i jego rodziców oprawiłam samodzielnie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...